Airport Service Marc

Voorwaarden

Alle informatie opgelijst

Om u een vlotte dienstverlening te garanderen, noteren wij graag onze algemene voorwaarden voor u. Neem ze hieronder rustig door en aarzel niet om ons te contacteren als u meer informatie wenst. 

Aansprakelijkheid

Airport Service Marc zal steeds alles in het werk stellen om personen en/of goederen tijdig op hun plaats van bestemming te brengen, echter Airport Service Marc zal niet verantwoordelijk gesteld worden indien dat door omstandigheden (wegenwerken, ongeval,…) niet haalbaar is.

Reservatie bevestigen

U kan reserveren via mail of telefoon. Airport Service Marc zal u per e-mail op de hoogte brengen van een vooropgesteld tijdstip dat de chauffeur ter plaatse zal zijn. Dat dient u steeds per mail te bevestigen, pas dan boeken wij uw reservatie in onze planning.

Opgelet

Gelieve bij het doorgeven van uw vluchtgegevens rekening te houden met het correcte vluchtnummer en uur van landing/aankomst, alsook met de juiste datums indien het om een nachtvlucht gaat. Bij het doorgeven van foutieve informatie zonder tijdige correctie zal het volledige bedrag van de rit aangerekend worden. Indien u alsnog wenst dat er een chauffeur ter plaatse komt, zal daarvoor een nieuwe reservatie/rit aangerekend worden.

Privévervoer

Airport Service Marc garandeert privévervoer, er reizen geen andere passagiers mee. Bij grote drukte kan Airport Service Marc uitzonderlijk gecombineerd vervoer voorstellen, maar dat uitsluitend met de toestemming van de klant en uiteraard aan een voordeliger tarief. Daarvoor zal u tijdig gecontacteerd worden. Directie- en zakenvervoer betreft wel steeds privévervoer, gelieve dat bij de reservatie dan ook duidelijk te vermelden.

Afspraken bij vert​rek

Omdat elke klant graag op het afgesproken uur vertrekt, vragen wij dan ook aan al onze klanten om tijdig klaar te staan. Onze chauffeurs dienen ook bij onze volgende klant tijdig aanwezig te zijn. Ook onze chauffeurs kunnen uitzonderlijk eens verhinderd zijn door bv. het drukke verkeer. Indien zij niet tijdig tot bij u geraken, proberen zij u daarvan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Mocht u toch geen te​lefoon ontvangen hebben van uw chauffeur, gelieve dan zo spoedig mogelijk contact op te nemen op het algemene nummer van Airport Service Marc: +32(0)496 43 06 96.

Afspraken bij aankomst

Bij uw reservatie zal u een afspraakpunt worden meegedeeld (bv. Java-koffiebar op Brussels Airport). Gelieve daar zo snel mogelijk naartoe te komen na aankomst. De chauffeur zal u opwachten met een bordje van onze firma Airport Service Marc waar uw naam op staat. Bij bedrijven geven we het logo van de firma weer.

Mocht u toch gehinderd zijn (bagage vertraagd of verloren,…) gelieve ons daarvan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Indien wij van u niets gehoord hebben, zal onze chauffeur de opdracht krijgen om één uur na de landing van de vlucht de luchthaven te verlaten. De rit zal dan ook volledig aan u aangerekend worden. 

Wij volgen al onze vluchten op volgens de door u opgegeven vluchtnummers en datums (gelieve die dus steeds goed na te kijken). Mochten er zich echter grote wijzigingen voordoen, gelieve ons daarvan zo spoedig mogelijk op de hoogte te brengen (wijziging vluchtnummer, aansluiting van een andere vlucht gemist,…).

Wachttijden

Inbegrepen in de prijs:

– 15 min bij ophaling thuis/bedrijf

– 60 min na landing bij afhaling op de luchthaven

Bij het overschrijden van bovenstaande wachttijden, zal er een bijkomend tarief van € 10,00 per begonnen kwartier worden toegepast.

Extra tussenstop

Voor elke tussenstop zal er een extra toeslag worden aangerekend. Gelieve die dus ook duidelijk te vermelden bij uw reservatie.

Babystoelen of verhoogde kinderzitjes stellen wij gratis ter beschikking. Gelieve dan ook bij uw reservatie de leeftijd van eventuele kinderen duidelijk te vermelden, zodat wij aangepaste zitjes kunnen voorzien.

Indien bij drukke periodes er geen voorradig zijn, zal u daarvan op de hoogte gebracht worden en kan u eventueel een eigen stoel voorzien. Die zal bij uw terugreis opnieuw meegebracht worden.

Extra bagage

Per persoon voorzien wij in onze voertuigen één grote koffer en één stuk handbagage. Indien u over meer bagage beschikt, gelieve dat duidelijk te vermelden bij uw reservatie.

Dieren

Indien uw huisdier meereist, gelieve dat duidelijk op voorhand te vermelden bij uw reservatie. Dieren worden enkel vervoerd indien die in een aangepaste tas of bench zitten.

Eten & drinken

Het is niet toegestaan om in onze wagens te eten noch te drinken. Indien nodig zullen de kosten voor het professioneel reinigen van de wagen aan u in rekening worden gebracht. Ook de klant die na u komt heeft graag een nette wagen.

Roken

Het is niet toegestaan om in onze wagens te roken. Indien u bij aankomst op de luchthaven toch graag even de tijd neemt om te roken, gelieve dat gewoon mee te delen aan uw chauffeur. Hij zal u graag begeleiden naar de voorziene rokersplaatsen.

Betalingsmogelijkheden

De betalingswijze wordt tijdens de boeking overeengekomen. Indien u per overschrijving wenst te betalen, dan dient het volledige bedrag (zowel heen- als terugreis) uiterlijk drie dagen vóór afreis in ons bezit te zijn. Zo niet, dient u contant aan de chauffeur te betalen.

Betalingsbewijs of factuur

U kan steeds een betalingsbewijs vragen aan uw chauffeur, dat is kosteloos. Indien u dat reeds meedeelt bij uw reservatie, zal de chauffeur dat op voorhand klaarmaken. Indien u toch een factuur wenst, zal daarvoor een toeslag aangerekend worden die 6 % van het verschuldigde bedrag bedraagt. Tevens dient u bij uw reservatie de nodige gegevens daarvoor mee te delen (firma, adres, btw-nummer).

Besluit

Bij uw reservatie veronderstellen wij dat u kennis hebt genomen van bovenstaande voorwaarden. Afwijkingen zijn enkel mogelijk indien wij die schriftelijk bevestigd hebben. 

Airport Service Marc

Marc Lecluyse, zaakvoerder